dag 1 - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg johan

02 Oktober 2016 | Mexico, Ensenada

vanmorgen rond negen uur de harley opgehaald. rond tien uur vertrokken vanuit los angeles richting mexicaanse grens. mooie rit maar voor een zondag nog wel aardig druk op de weg. bij de mexicaanse grens natuurlijk gecontroleerd met chagarijnige douaniers. Ook onze volgwagen met bagage was aan de beurt voor een controle. Alles moest eruit en werd gecontroleerd. Nadat wij klaar waren reden wij door en even later kregen we bericht dat we toch terug moesten. kwamen we voor de grens in een dikke file. Een vriendelijke mexicaanse politieagent vroeg waar we vandaan kwamen. Ik riep uit Holland. Vervolgens werden we met toeters en bellen weer naar de grensovergang gebracht. dat scheelde ons een uur. vervolgens dus weer de grens over en toen naar Ensenada waar we gaan overnachten. al met al een bijzondere eerste dag.

• 04 Oktober 2016 - 08:51

Theo Nijholt:

Moai begjin Johan, daliks al wer ien it spier, fijne reis en bij Us komme der herinneringen wer boppe wy ride ien Us tinzen mei jimme mei. Folle Wille dér!!!!!!