dag 2 - Reisverslag uit Calexico, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Calexico, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg johan

03 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Calexico

Vandaag het ruwe, arme mexico verlaten. Dwars door de bergen en mooie rotspartijen. het weer is fantastisch. 33 graden. Dus de motorjas hoeft niet aan.We nemen een stop in Tecate een klein mexicaans plaatsje. Naast me staat een mede motorrijder die een sigarettepeuk in de goot van de straat werpt. een plaatselijke zwerver pakt de peuk op ziet ampassant een halfgesmolten snoepje liggen. Hij steekt eerst het snoepje in zijn mond en dan de peuk.een kleine glimlach kunnen we ons niet onthouden. vervolgens richting usa. De harley snort geweldig en met het nummer : on the road again van Willy Nelson door de luidsprekers wanen we ons heel even in motorheaven. smiddags komen we op tijd in Calexico aan. na een paar koele biertjes een welverdiende douche, om 's avonds heerlijke steak te gaan eten bij Denny's.
al met al een prachtige dag.

• 04 Oktober 2016 - 22:48

Klaas, Mirjam En Ian:

Geweldig om het zo te lezen!

Stiekem wel een beetje jaloers.

We genieten met jullie mee.

Groetjes vanuit Emmeloord.

• 05 Oktober 2016 - 03:09

Doeke En Heleen:

Wat bijzonder Johan en Geppie wij zijn vandaag over de grens gegaan bij wendover en zijn nu in de staat Nevada we trekken morgen door naar Californië.We zullen jullie volgen.Groet Doeke en Heleen.

• 05 Oktober 2016 - 14:26

Alida:

hallo vakantiegangers, leuk om weer mee te lezen wat en waar jullie zijn, ik heb er al dik 4 weken er op zit-ten om reisverslagen te lezen,Irene en Jeroen en nog een stel vrienden waren in Amerika, Los Angles etc en toen dikke week in Florida geweest,die schreven ook elke dag een stukje en met wat foto's dus reageren is altijd leuk en om te zien hoe het jullie vergaat en natuurlijk prachtig weer 33 graden, nu niet hier vannacht was het 5 graden en overdag een graad of 18 dus ik zou lekker genieten daar, en Geppie hoe gaat het met op en afstappen van je zitplaats, nu ik hoor het wel geniet ervan vele groetjes uit Bolsward Alida.