dag 7 - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 7

Blijf op de hoogte en volg johan

08 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Saint George

Vandaag rijden we van Page naar St.George. zo'n 200 mile. Gelukkig niet al te vroeg uit bed we starten om 08.45 uur. Niet zo'n heel verre rit maar we rijden wel door Zion National Park. wat weer een machtig vertoon van de natuur. Onderweg kwamen we zelfs een springbok op de weg tegen die zich verbaasd afvroeg waar wij naar toe gingen. We hebben het naar zo gelaten. We hebben weer heerlijk gereden, veel stopmomenten onderweg om veel te fotograveren en te filmen. we eindigen de dag rond 17.30 uur in St.George. een mooi stadje waar we een paar lekkere biertjes hebben gehad en heerlijk hebben gegeten. Morgen weer vroeg op want we gaan rijden om op tijd in Las Vegas te zijn. Yeah let the show begin.

  • 10 Oktober 2016 - 10:19

    Alida:

    Hallo luitjes, wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten van deze reis, maar ja je ziet natuurlijk heel veel onderweg, en een heel andere natuur als hier in nederland.
    Ik hoop dat jullie een leuke groep hebben maar dat horen we tzt nog wel, nu op naar Las Vegas, en de knip maar op je beurs houden want dat wil wel met een gokje wagen en dan nog een keer en dan nog een keer, maar wie weet verdien je de reis weer terug hahaha groetjes Alida.

  • 10 Oktober 2016 - 10:24

    Alida:

    Hai ligt het nu aan mij, als ik de foto's bekijk moet ik op de kop staan om ze te bewonderen?????
    eff draaien denk ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint George

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2016

dag 14 de laatste dag.

14 Oktober 2016

dag 13.

13 Oktober 2016

dag 12

12 Oktober 2016

dag 11

11 Oktober 2016

dag 10
johan

motorreis amerika

Actief sinds 02 Aug. 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3982

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: