dag 10 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 10

Blijf op de hoogte en volg johan

11 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Visalia

Vanmorgen wederom vroeg uit veren om op tijd klaar te zijn voor onze rit door Yosemite Park. Maar eerst nog een heerlijk ontbijtje bij de enige echte nederlandse bakker: Chris Schat. super broodjes en lekkere koffie.
Daarna een geweldige rit door het prachtige Yosemite National Park. Heel veel natuurschoon maar ook heel veel bochten over een afstand van circa 35 mile.( 56 km) het was afzien maar wel weer erg genoten. Bij ons eindstation voor de dag in Visalia trof ik mijn zus Heleen en zwager Doeke. We zijn met z'n vieren lekker uit eten geweest en hebben heerlijk bijgekletst. Het blijft bijzonder om elkaar als familie in een land als Amerika zo te mogen ontmoeten. Super. Benieuwd wat ons morgen te wachten staat in Seqouia Park.