dag 11 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 11

Blijf op de hoogte en volg johan

12 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Visalia

Vanmorgen eerst heerlijk uitgeslapen. We gingen om 09.00 uur weg voor een tocht van circa 100 mijl. We werden nog even uitgezwaaid door zus en zwager. Na een uurtje rijden gingen we aan het ontbijt. Nou ja eigenlijk werd het gelijk de lunch.
Daarna via vele haardspeldbochten richting Seqoua Park. Ook wel het reuzen bos genoemd. Natuurlijk de allerhoogste boom ter wereld: de Sherman Tree bezocht. Zeer imposant. De hele dag alleen maar hoge bomen en vele haarspeldbochten gezien en bereden. Het was een prachtige tocht maar ook grensverleggend. Dankbaar maar vermoeid kwamen we weer in Visalia aan. Het koude biertje smaakte weer best.

• 14 Oktober 2016 - 12:09

Alida:

hai luitjes nu toch even reageren want dat is toch leuk te lezen hoe ik het beleef wat jullie daar zien en nog gaan zien, nu dat reuze bos, die foto's heb ik eerder gezien dit jaar Irene en Jeroen zijn daar ook geweest, wat geweldig dat ze zo hoog zijn en recht, wat een mooie natuur, nu die vind je hier niet.
    Nu jullie zijn bijna aan het einde van jullie reis, ik denk dat jullie heel erg hebben genoten en morgen is jullie laatste dag en op Geppie haar verjaardag, nu neem dan daar nog maar een amerikaans pilsje/wijn op ik wens jullie dan ook een gezellige dag toe en verder een hele goede vlucht naar nederland en wel thuis en binnenkort horen we elkaar weer groetjes Alida.