dag 13. - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 13. - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 13.

Blijf op de hoogte en volg johan

14 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Westchester

Vandaag in Los Angeles genieten van een vrije dag. Eerst uitslapen, daarna ontbijten in het hotel. Een continental breakfast: koffie 2 geroosterde boterhammen met twee platgeslagen worstjes
nou ja eigenlijk meer platte hamburgers, glaasje jus d' oranje en Geppie aan de yoghurt met fruit.
Daarna samen met onze duitse vrienden een VIP tour door L.A. gemaakt. Vanaf ons hotel werden we om half tien door een shuttle bus opgepikt. Alle hoogte punten van L.A. kwamen voorbij. Santa Monica Beach,
waar de Route 66 officieel eindigd, dus ff op de foto. Sunset Boulevard, Rodeo Drive, Hollywood Boulevard met de Walk of Fame. De sterren van alle beroemde artiesten, acteurs etc. Hard rock Cafe Hollywood bezocht.
De dure huizen in Beverly Hills waren prachtig om te zien.
Rond vier uur waren we weer terug bij het hotel. ff douchen en daarna gezellig napraten over deze dag met Daniel en Katy onze duitse medereizigers. Het was erg gezellig. Het diner bij Denny's bestond uit Steak, salade, friet en gebakken uienringen. Zo'n beetje het gemiddelde diner wat we afgelopen 2 weken hebben gehad. we zullen wat kilo's zijn aangekomen.
savonds in de bar met de hele club de reis nog eens doorgenomen. Het was zeer bijzonder. Geen pech, geen ongelukken. Niemand met of van de motor gevallen
Helemaal top. Het was erg gezellig en het was al snel middernacht. Tijd om Geppie haar verjaardag te vieren. Joost had bij het personeel geregeld dat ze al zingend een taartje voor Geppie binnen brachten
Erg leuk. Na de felicitaties bleef het nog lang gezellig.