dag 12 - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 12

Blijf op de hoogte en volg johan

13 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Westchester

Vanmorgen rond 08.00 uur vertrokken vanuit Visalia richting Los Angeles. Dwars door de vele fruit landerijen. Citrus bomen, wijngaarden tot hoe ver het oog maar kan zien. Een kleine toegift van onze reisleider Joost van zo'n 70 mile. Ach ff verkeerd rijden is hier als motorrijder helemaal geen straf. Vervolgens weer een prachtige tocht door de bergen met zijn vele haarspeldbochten. Alhoewel Geppie die bochten nu wel zat was, blijft het toch genieten. Rond drie uur rijden we Los Angeles binnen. Midden in de spits. 6 rijbanen auto's naast elkaar en wij op de motoren tussen de auto's door. Een hele kunst. Maar we hebben het er zonder kleerscheuren vanaf gebracht.
Rond vier uur kwamen we dan eindelijk weer bij de zaak van USA on Wheels aan. Afscheid nemen van onze Harley was nog best wel lastig. Tot slot nog een groepsfoto voor onze motoren en we konden gaan inchecken in ons hotel voor 2 nachten. Moe maar voldaan sloten we deze dag af met een diner bij Denny's en een paar koude welverdiende kletsen.