dag 14 de laatste dag. - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu dag 14 de laatste dag. - Reisverslag uit Westchester, Verenigde Staten van johan nijholt - WaarBenJij.nu

dag 14 de laatste dag.

Blijf op de hoogte en volg johan

15 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Westchester

Vanmorgen lekker uit mogen slapen. Helaas de trip zit er al weer bijna op. Ontbijten, koffers inpakken, reisverslag bijwerken, watts appjes beantwoorden etc. Rond twaalf uur verlaten we onze hotelkamer. We checken uit bij ons hotel en laten ons per shuttle bus naar het vliegveld van LAX brengen. Los Angeles Airport. Inchecken, door de controles op naar de Gate. In de winkeltjes nog wat rond gesnopen, de laatste souvenirs gekocht en toen met America Airlines naar London Heathrow. Na de overstap naar Schiphol kwamen we daar op zondag 16 oktober om 19.30 aan. Aaron stond ons al weer op te wachten. Snel de koffers van de band halen. Afscheid nemen van onze reisleider Joost en onze pickup driver David. Nogmaals hartelijk dank zeggend verlaten we schiphol en rijden we naar Bolsward. Moe maar voldaan komen we rond 20.45 uur aan. Nog ff napraten, borreltje, fotos bekijken en dan naar bed. We slapen en dromen een gat in de lucht. Het zit erop. Wat een avontuur.